Saturday, December 19, 2009

tears please go away and stay away from me




Perempuan cantik ,
Melukis kekuatan melalui proses kehidupan.
Bersabar saat tertekan .
Tersenyum saat hati menangis .
Diam saat terhina .
Mempesona karna memaafkan .

Perempuan cantik ,
Mengasihi tanpa pamrih .
Bertambah kuat di dalam doa dan pengharapan .


Okay , welcoming my holiday .
Of course in fact I want no more tears .
I’m really want reach my happiness .
Too much tired about this feeling .
But what can I do huh ?

Every day every night I’m missing you so bad .
Always waiting you like crazy .
But what I have now ? You no want me anymore :’)
It’s so hurts me if you know .
Life must go on , with or without him .
Now I have no energy for hates you .
I’m still loving you , even it’s hurts .

Huft .
Come on !!
Mana gue yang dulu ?
Always smiling , menghadapi apapun dengan senyum .
Gak pernah merana kaya gini .
I miss that time so bad .
Sedih terus menerus , cuma itu yang gue lakuin sekarang .
Ketawa ?? Senyum aja udah susah banget maksainnya .

Life is like a coin.
You can spend it any way you wish, but you only spend it once.
Yeah , this my fault .
:’) harus terima konsekuensinya , sakit hati yang berkepanjangan .

My days into peaces .
Gue rasa gue gak kenal gue siapa sekarang .
Gue yang selalu sedih .
Gue yang selalu nangis .
Gue yang rapuh .
Kaya gambar yang di atas , hidup gue serasa tersesat di labirin yang gak jelas jalan keluarnya dimana .

There's always a reason for everything.
Mungkin Tuhan lagi ngasih cobaan , try always patient aja deh .
Satu yang gue harapin .
Diri gue balik kaya dulu :)

No comments: