Monday, June 29, 2009

holiday




Adrian Martadinata - Ajari Aku


Ajari aku 'tuk bisa
Menjadi yang engkau cinta
Agar ku bisa memiliki rasa
Yang luar biasa untukku dan untukmu

Ku harap engkau mengerti
Akan semua yang ku pinta
Karena kau cahaya hidupku, malamku
'tuk terangi jalan ku yang berliku

Hanya engkau yang bisa
Hanya engkau yang tahu
Hanya engkau yang mengerti, semua inginku

[ajari aku 'tuk bisa mencintaimu]
[ajari aku 'tuk bisa mengerti kamu]

Mungkinkah semua akan terjadi pada diriku
Hanya engkau yang tahu
Ajari aku 'tuk bisa mencintaimu



Gosh ! this song really sweet .
Until friends of my bebs said : give this song to your girlfriend , and her will apply for married with you .
Ahhahhaha . Why this song really sweet ?? (:


Okay , how about your days guys ?
Great ?? I hope like that yaa .

I think my holidays is flat .
Nothing to do , ya sometime sih ada .
So holiday = boring . Huh .

Without my bebs , dunno must do what .
So thanks for my bebs , all the times accompany me .
I love you , baby I do :-*

Then , about my father .
I like him exist work , but now no more much time for family .
Even my school uniform and my school books still pending for buy .
Hufthh .



I love my ian ~

without you , i'm nothing

No comments: